Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbanje u trudnoći

Vježbanje u trudnoći

Vježbanje u trudnoći
  • Objavljeno: Srijeda, 18.07.2012.
  • Broj pregleda: 889
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

To što ste ostali u drugom stanju apsolutno ne znači da bi trebali prestati biti fizički aktivni. Rekreacija u trudnoći je ne samo dozvoljena, već se i preporučuje, naravno, nakon što ste dobili potvrdu od svog ginekologa da je sa zdravstvene točke gledišta sve ok. Jedino na što bi trebali obratiti pažnju su intenzitet i vrste vježbi koje su dozvoljene.

Šetanje je odlična vježba, koju možete prakticirati tokom svih devet mjeseci. Važno je samo da obratite pažnju na to da hodate uspravno, odnosno, da su leđa uspravna. Dnevna tura hodanja neka bude nekih pola sata, do pet puta tjedno, pri čemu nemojte zaboraviti prethodno se malo zagrijati, kao i da se na kraju rastegnete kako bi se izbegle neugodne upale mišića.

Plivanje je po mnogima najbolja rekreacija za buduće mame. Ono oslobođa pritisak sa zglobova i izvrsna je kardiovaskularna vježba. Dok ste u vodi, osim što plivate, možeš i raditi vježbe u plićaku ili lagano trčati. Prava doza plivanja u trudnoći je nekih dvadesetak minuta, do šest puta tjedno.

Ako je trčanje bilo vaš izbor prije trudnoće, možete nastaviti s ovim tipom rekreacije i kad zatrudnite. Naravno, potrebno je da biti malo oprezniji - ako osetite umor, usporite tempo ili malo šetajte, a kad vam se termin porođaja već približi, bilo bi najbolje da prestanete s trčanjem.

Lakša varijanta aerobika također je dozvoljena, pri čemu bi trebalo izbegavati skakanja i nagle pokrete nogama, dok se povećan oprez savjetuje kod vožnje bicikla. Pilates s druge strane jača cijelo tijelo i posebno je dobar za trbušne mišiće, karlicu i leđa, što bi moglo biti od velike pomoći kod porođaja. Zbog svega toga, pilates spada u grupu vježbi koje se preporučuju tokom svih deveti mjeseci trudnoće, dok je joga odlična za opuštanje i savladavanje tehnika disanja. Možete je vježbati svo vrijeme trudnoće, uz napomenu da bi trebalo izbjegavati položaje u kojima ležite ravno na leđima, kao i one u kojima izvijate tijelo trbuhom prema naprijed.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari