Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trudnoća i ljeto

Trudnoća i ljeto

Trudnoća i ljeto
  • Objavljeno: Četvrtak, 18.07.2013.
  • Broj pregleda: 1.432
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ljeto za trudnice često predstavlja noćnu moru. Vrućina i otežano kretanje zbog velikog trbuha vam sigurno ne olakšavaju trudničke tegobe. Trudnoća tijekom ljetnih mjeseci ne mora biti nepodnošljiva.

Neka istraživanja su pokazala da žene koje kroz trudnoću prolaze tijekom ljetnih mjeseci smanjuju rizik od nastanka urođenih poremećaja, i to sve zahvaljujući izlaganju suncu, koji je najbolji izvor vitamina D.

Zbog trudnoće se vrućina može činiti još gorom. Slijedite nekoliko savjeta koji će vam pomoći da ljeto tijekom trudnoće ne bude nepodnošljivo.

Izbjegavajte direktno izlaganje suncu usred dana jer su trudnice sklonije dobivanju opekotina, u odnosu na žene koje nisu trudne.

Pijte 8 čaša vode dnevno i važno je da nadomjestite gubitak elektrolita. Posavjetujte se sa svojim liječnikom o najsigurnijoj metodi vraćanja elektrolita u ravnotežu.

Izbjegavajte intenzivniju fizičku aktivnost tijekom najtoplijeg dijela dana.

Ako ste svjetlije puti koristite kremu s minimalnim zaštitnim faktorom 30 ili 45.

Pođite doma čim osjetite prve znakove umora, vrtoglavice ili jake žeđi. Legnite i popijte hladne vode. Ako se u razdoblju od sat vremena ne osjećate bolje, svakako nazovite liječnika.

Najčešći problem trudnica tijekom ljeta je oticanje nogu. Ako se druga polovica trudnoće odvija tijekom ljetnih mjeseci, stupanj oticanja nogu može biti još veći.

Stručnjaci ističu stvari koje biste trebali raditi ako imate problema s oticanjem nogu, ali i stvari koje nikako ne biste trebali raditi.

Ležite 30 do 60 minuta dnevno, najbolje nakon završetka radnog dana ili ručka.

Kada ležite, podignite noge. Namotajte deku ili stavite veći jastuk ispod madraca kako bi noge cijelo vrijeme bile podignute.

Nosite udobnu obuću, ako je moguće onu koja je za pola broja ili za cijeli broj veća od vaše normalne veličine.

Šećite 2 do 3 puta tjedno, ali za vrijeme dana kada su vrućine najslabije.

Ako ste primijetili oticanje ruku, uklonite sav nakit.

Nemojte nositi usku odjeću, naročito ako je uska na području struka.

Nemojte predugo stajati na jednom mjestu.

Smanjite, ali nemojte u potpunosti eliminirati, sol iz svoje prehrane. Sol sadrži jod, koji je neophodan za zdrav razvoj bebe.

Nemojte uzimati suplemente koji imaju djelovanje diuretika. Diuretici mogu uzrokovati manjak elektrolita u tijelu.

Također je važno da cijelo vrijeme budete u kontaktu s ginekologom i liječnikom opće prakse. Ako dođe do bilo kakvih problema, svakako se obratite njima.

Komentari