Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

6 tajni brzog metabolizma

6 tajni brzog metabolizma

6 tajni brzog metabolizma
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 17.02.2014.
  • Broj pregleda: 376
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Dođite u najbolju formu ikada!

Nikada ne preskačete doručak, svaki dan ste fizički aktivni i pazite na prehranu i na svaku kaloriju koju unesete? Sve je to važno za metabolizam, ali postoje stvari koje osobe s brzim metabolizmom rade drugačije, a krajnje je vrijeme da i vi to počnete raditi.

Unosite preporučenu dnevnu vrijednost kalorija

Metabolizam je proces u tijelu koji hranu koju unosite pretvara u energiju. Rezultat toga je energija koja vas prati cijeli dan. Vaš bazalni metabolizam je broj kalorija koje vaše tijelo treba kako bi obavljalo osnovne tjelesne funkcije i troši ih u stanju mirovanja.

Trebate znati koji je vaš bazalni metabolizam kako biste bili sigurni koliko točno trebate kalorija kako bi vaše tijelo moglo nesmetano funkcionirati.

Izračunajte potrošnju kalorija

Sigurno ne sjedite baš cijeli dan svaki dan. Svi radimo minimalne fizičke aktivnosti, a vi trebate točno znati koliko kalorija tijekom njih trošite. Kada izračunate bazalni metabolizam, lako ćete odrediti koliko kalorija trebate potrošiti da biste izgubili na težini.

Bazalni metabolizam će vam dati informaciju o tome koliko kalorija trebate svakodnevno unositi da biste zadržali trenutnu tjelesnu težinu. Smanjite ukupan broj kalorija za 500 putem prehrane i povećanja fizičkog kretanja. Izgubit ćete oko 1 kilogram tjedno.

Vježbanje treba postati navika

3 do 4 aerobna treninga tjedno povećavaju potrošnju kalorija u stadiju mirovanja. To znači da će tijekom vježbanja vaše tijelo trošiti puno više kalorija ako ih već pojačano troši tijekom mirovanja.

Vježbati možete bilo kada i bilo gdje. Možete raditi razne vježbe, a najviše će vas motivirati one koje su vam zanimljive.

Radite vježbe snage

1 kilogram mišića troši više kalorija od 1 kilograma masti. Vježbe snage će pomoći u prevenciji usporavanja metabolizma, što je prirodan proces starenja.

Možda nećete u potpunosti spriječiti usporavanje metabolizma, ali ćete sigurno usporiti taj proces. Vježbe snage radite 2 puta tjedno, ali uz njih radite i aerobne vježbe.

Zaboravite na drastične dijete

Drastične dijete ne donose nikakvu korist. Čak i gubitak kilograma nije koristan jer ćete ostati bez mišićne mase, umjesto masti.

Drastične dijete će drastično usporiti metabolizam. Kada mršavite brzo, ti kilogrami se vraćaju još brže. Mršavljenje je proces koji treba trajati dugo jer je to jedini siguran način da ćete dugoročno ostati vitki.

Pojedite nešto prije spavanja

Zaboravite na ono pravilo da poslije 8 sati navečer ne smijete ništa jesti. Naravno da ne biste trebali odabrati najkaloričniji i najmasniji obrok, ali obrok koji sadrži najviše 150 kalorija sigurno neće uzrokovati debljanje.

Najbolji izbor su proteini. Na taj način će vaše tijelo imati stabilan izvor energije tijekom spavanja i u jutarnjim satima će vam biti zahvalno.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari