Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Joga za čvrstu stražnjicu

Joga za čvrstu stražnjicu

Joga za čvrstu stražnjicu
  • Objavljeno: Utorak, 02.07.2013.
  • Broj pregleda: 408
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ova 4 pokreta će vam pomoći da vaša stražnjica bude čvršća. Možete ih raditi posebno ili kao cjelinu. Na početku se zagrijte, a na kraju se dobro istegnite kako biste pomogli mišićima da se opuste.

Stolac

Stanite sa skupljenim stopalima, savijte koljena i spustite kukove. Težinu oslonite na pete. Podignite ruke iznad glave u ravnini s ramenima. Opustite koljena i okrenite vanjski dio ruke u stranu. Ispružite prste. Udahnite i izdahnite 8 puta.

Ratnik

Stanite na jednu nogu. Nagnite se prema naprijed dok prsa ne budu u ravnini s podignutom nogom i paralelna s podom. Krenite prema naprijed dok podižete nogu. Nogu na koju ste se oslonili držite ravno. Ispružite ruke ispred glave i držite ih u ravnini s ramenima. Udahnite i izdahnite 8 puta.

Polumjesec

Stanite uspravno. Prste ruku stavite na pod i ispružite iza sebe desnu nogu. Kukovi trebaju ostati na mjestu. Prsima krenite prema naprijed. Lijevu ruku podignite prema stropu. Držite ramena mirno. Desna noga treba biti paralelna s podom, lijeva ruka ispružena prema stropu, a desna na podu ispred noge na kojoj stojite. Udahnite i izdahnite 8 puta.

Podizanje noge u stranu

Stanite uspravno. Primite jednom rukom jedan od nožnih palčeva, a drugu ruku stavite na pod. Podignite nogu u stranu tako da je paralelno s podom, ruka i dalje treba ostati na nožnom palcu. Kukove držite mirno. Udahnite i izdahnite 8 puta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari