Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježba za donji dio leđa, stražnjicu i unutarnji bedreni mišić

Vježba za donji dio leđa, stražnjicu i unutarnji bedreni mišić

Vježba za donji dio leđa, stražnjicu i unutarnji bedreni mišić
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 2.473
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Fitness

Početni položaj: Legnemo potrbuške na loptu. Zdjelica je na sredini lopte, dlanovi su na podu u širini i ravnini s ramenima. Glava je u produžetku s kralježnicom, noge sunožno paralelne s podom, stopala flektirana.

Vježba: Izdahnemo, podignemo noge prema stropu i istodobno kontrahiramo stražnjicu. Udahnemo i vratimo noge u početni položaj.

Pazimo da zdjelica cijelo vrijeme pritišće loptu prema podu.

Napravimo 2 serije od 15 do 20 ponavljanja.

Komentari