Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježba za gornji dio leđa (potisak za leđa)

Vježba za gornji dio leđa (potisak za leđa)

Vježba za gornji dio leđa (potisak za leđa)
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 3.059
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Fitness

Početni položaj: Legnemo potrbuške. Traku presavijemo na dva jednaka dijela i primimo u širini s ramenima, noge su u širini s kukovima.

Vježba: Izdahnemo, podignemo gornji dio trupa s trakom od poda i privučemo traku na vrat. Približavajući laktove i lopatice stisnemo leđa. Udahnemo, ispružimo traku u visini s ramenima i spustimo u početni položaj.

Pazimo da je glava u produžetku s kralježnicom, tj pogled je usmjeren prema dolje.

Napravimo 2 serije od 10 do 15 ponavljanja.

Komentari