Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježba za unutarnji bedreni mišić (s trakom)

Vježba za unutarnji bedreni mišić (s trakom)

Vježba za unutarnji bedreni mišić (s trakom)
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 1.686
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Fitness

Početni položaj: Stavimo potkoljenice na sredinu trake, otvorimo u širini s kukovima i zavežemo čvor. Legnemo bočno na podlakticu. Stopalom gornje noge zagazimo na traku. Donja noga je ispružena i rotirana prema van (prsti prema podu, peta prema stropu), stopalo je flektirano.

Vježba: Izdahnemo i podignemo donju nogu do visine koljena gornje noge. Udahnemo i vratimo je u početni položaj.

Ponovimo isto s drugom nogom.

Napravimo 2 serije od 15 do 20 ponavljanja.

Komentari