Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježba za unutarnji bedreni mišić

Vježba za unutarnji bedreni mišić

Vježba za unutarnji bedreni mišić
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 2.878
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Fitness

Početni položaj: Legnemo bočno na podlakticu (pazimo da su podlaktica i nadlaktica pod pravim kutom). Gornji dlan oslonimo na prostirku ispred trupa. Gornja noga je flektirana pod pravim kutom iza donje sa stopalom na podu. Donja noga je ispružena i rotirana prema van (prsti prema podu, peta prema stropu), stopalo je flektirano.

Vježba: Izdahnemo i podignemo donju nogu do visine koljena gornje noge. Udahnemo i spustimo u početni položaj.

Ponovimo isto s drugom nogom.

Napravimo 2 serije od 15 do 20 ponavljanja.

Komentari