Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježba za vanjski bedreni mišić (s trakom)

Vježba za vanjski bedreni mišić (s trakom)

Vježba za vanjski bedreni mišić (s trakom)
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 1.097
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Fitness

Početni položaj: Stavimo potkoljenice na sredinu trake, otvorimo u širini s kukovima i zavežemo čvor. Legnemo bočno na nadlakticu, dlan je ispod potiljka. Gornji dlan oslonimo na prostirku ispred trupa. Donja noga je flektirana, gornja noga je ispružena i rotirana prema unutra (prsti prema podu, peta prema stropu), stopalo je flektirano.

Vježba: Izdahnemo i podignemo gornju nogu što više prema stropu, udahnemo i vratimo u početni položaj.

Ponovimo isto s drugom nogom.

Napravimo 2 serije od 15 do 20 ponavljanja.

Komentari