Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbanje s trakama 2/3

Vježbanje s trakama 2/3

Vježbanje s trakama 2/3
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 2.998
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Ostalo

kompleks od 7 vježba. Traka je vezana u visini prsiju. Prva vježba: široko veslanje - vježba za m. latissimus dorsi lateralis, m. teres major, m. posterior deltoid, m. biceps, m. trapezius i m. rhomboids (nadlaktice i podlaktice se nalaze pod kutem od 90 stupnjeva, šake su u visini prsiju, radi se primicanje laktova u natrag - spajanje lopatica, te vračanje prema naprijed sve do spanja šaka). Druga vježba: usko veslanje - vježba za m. latissimus dorsi medialis, m. teres major, m. posterior deltoid, m. biceps, m. triceps, m. trapezius i m. rhomboid (nadlaktice i podlaktice se nalaze pod kutem od 90 stupnjeva, vrši se pomicanje laktova u natrag, te vračanje ruku u predručenje). Treća vježba: fly - jačanje m. pectoralis major, m. pectoralis minor, m. deltoid, m. biceps brachi (nadlaktice i podlaktice se nalaze pod kutem od 90 stupnjeva u odručenju, vrši se spajanje šaka prema naprijed te vračanje u početni položaj). Četvrta vježba: potisak - jačanje m. pectoralis major, m. deltoid anterior, m. triceps (nadlaktice i podlaktice se nalaze pod kutem od 90 stupnjeva u odručenju, vrši se ispružanje ruku do predručenja, šake se ne spajaju). Peta vježba: vježba za prvi dio zaveslaja (pretklon, ruka u predručenju, fiksiran lakat, povlačenje podlaktice prema tijelu, obratiti pažnju na visoki lakat i rotaciju kuka, desni dlan lijevi kuku i obratno). Šesta vježba: cijeli zaveslaj (paziti na visoki lakat i rotaciju tijela oko uzdužne osi). Sedma vježba: imitacija zaveslaja sa obje ruke istovremeno

Komentari