Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

3 savjeta za bolju potrošnju kalorija!

3 savjeta za bolju potrošnju kalorija!

3 savjeta za bolju potrošnju kalorija!
  • Objavljeno: Subota, 28.05.2016.
  • Broj pregleda: 942
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tjelovježba je ključna za postizanje i zadržavanje zdrave tjelesne težine. Ako imate problema s mršavljenjem, donosimo vam savjete koji će vam pomoći u povećanju potrošnje kalorija i bržem uklanjanju suvišnih kilograma.

Vježbajte u jutarnjim satima

Istraživanja su pokazala da sagorijevamo više kalorija kada vježbamo u jutarnjim satima. Osim što ćete potrošiti više kalorija, vježbanje u jutarnjim satima će povećati razinu energije, koncentraciju i pamćenje.

Povećajte intenzitet tjelovježbe

Da biste nastavili trošiti kalorije je potrebno s vremena na vrijeme povećavati intenzitet vježbanja. Ovo naročito trebate prakticirati kada radite aerobne vježbe. Jedan od najboljih načina povećanja potrošnje kalorija je izmjenjivanje intenziteta vježbanja. Primjerice, 1 minutu trčite što brže možete, a sljedeće 3 trčite laganijim tempom.

Radite vježbe snage

Što više mišićnog tkiva imate, to će vaše tijelo sagorijevati više kalorija u stadiju mirovanja. Vježbe snage su jednako važne kao i aerobne vježbe, a istraživanja su pokazala da izvođenjem vježbi snage možete smanjiti rizik od nastanka bolesti koštanog sustava.

Saznajte kako potrošiti 60% više kalorija tijekom vježbanja!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti