Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

3 začina koja pospješuju mršavljenje

3 začina koja pospješuju mršavljenje

3 začina koja pospješuju mršavljenje
  • Objavljeno: Petak, 03.04.2015.
  • Broj pregleda: 1.396
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prije svega, niti jedan spoj neće čudesno ukloniti sve suvišne kilograme. Za najbolje rezultate mršavljenja je potrebno usvojiti zdrave prehrambene navike i redovito vježbati. No, postoje začini pomoću kojih vaša prehrana može biti zdravija i koji mogu ubrzati vaš metabolizam.

Čak i ako ne primijetite rezultate mršavljenja, trebate znati da će ovi začini pospješiti potrošnju masti i pomoći u regulaciji razine šećera u krvi. Stabilna razina šećera u krvi znači manje žudnje za grickalicama i bolja kontrola apetita.

Isprobajte najbolju hranu za mršavljenje!

Kurkuma

Kurkuma sadrži kurkumin, aktivni spoj koji direktno utječe na način na koji tijelo troši masti. Kurkuma regulira razinu inzulina i leptina. Jedno istraživanje je pokazalo da svakodnevna konzumacija kurkume može regulirati razinu apetita i pomoći u prevenciji kronične upale u tijelu. Stručnjaci preporučuju da dnevno unosite 100 do 200 miligrama kurkume.

Ljute papričice

Svaki začin koji potiče znojenje, a ljute papričice to rade, zapravo potiču i rad metabolizma. Istraživanja su pokazala da ljute papričice mogu regulirati razinu ghrelina, hormona koji potiče stvaranje osjećaja gladi. Ljute papričice također mogu stimulirati razgradnju masti i pomoći u prevenciji nakupljanja masnih stanica. U jela dodajte onoliko ljutih papričica koliko možete podnijeti.

Cimet

Ovaj ukusni začin može regulirati osjetljivost tijela na inzulin i na taj način također regulira i razinu šećera u krvi. Cimet može pomoći u prevenciji nakupljanja masti, naročito na području abdomena. Jedno istraživanje američkih znanstvenika je pokazalo da je samo jedna žličica cimeta dnevno dovoljna da osjetite pozitivne promjene u regulaciji apetita i smanjenje ukupnog postotka masnog tkiva.

Saznajte kako koristiti med i cimet za mršavljenje!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti