Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

4 pravila bržeg mršavljenja

4 pravila bržeg mršavljenja

4 pravila bržeg mršavljenja
  • Objavljeno: Srijeda, 09.10.2013.
  • Broj pregleda: 909
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježbate i hranite se zdravo, ali kilogrami ne odlaze dovoljno brzo. Idealno, odnosno najzdravije mršavljenje, jest ono tijekom kojega gubite pola do jedan kilogram tjedno.

Kako biste ubrzali mršavljenje, slijedite ova pravila čiju djelotvornost su znanstvenici dokazali putem višegodišnjeg istraživanja.

Povećajte unos vlakana

Jedite najmanje 20 grama vlakana dnevno, a možete ih pronaći u cjelovitim žitaricama, voću i povrću. Vlakna će vas dulje držati sitima, što je odlična prednost kod mršavljenja.

Povećajte unos vitamina D

Tijelo ga proizvodi samostalno tijekom izlaganja suncu, ali je potrebno unositi ih i putem namirnica. Pronaći ćete ga u obogaćenom mlijeku i mliječnim proizvodima.

Povećajte unos masti

Da, dobro ste pročitali. Dnevno trebate jesti 3 do 4 porcije zdravih masti. To su nezasićene masti koje možete pronaći u orašastim plodovima, avokadu, nekim vrstama ribe i čak u čokoladi.

Povećajte unos proteina

Dnevno unosite 3 porcije proteina putem nemasnog mesa, mliječnih proizvoda ili mahunarki. Osim što su esencijalni za zdravlje i razvoj, proteini će vas dugo držati sitima i pospješiti mršavljenje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Najzdravije namirnice za prosinac

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti