Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

6 najboljih vježbi za dijabetičare

6 najboljih vježbi za dijabetičare

6 najboljih vježbi za dijabetičare
  • Objavljeno: Srijeda, 26.10.2016.
  • Broj pregleda: 224
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježbanje pomaže izgubiti kilograme i poboljšati ravnotežu, što je važno za osobe oboljele od dijabetesa tipa 2. Donosimo šest vježbi koje možete polako uvesti u svoju dnevnu rutinu. Tijekom vremena, možete povećati duljinu i intenzitet vježbanja. Prije početka, posavjetujte se s liječnikom.

Hodanje

Sve što vam treba je udoban par cipela i dobra volja. Brzo hodanje je odlična aerobna vježba koja pokazuje pozitivne učinke na zdravlje dijabetičara. Za početak izdvojite 150 minuta tjedno za hodanje i rasporedite vrijeme prema vlastitim mogućnostima.

Pripremite smoothie za dijabetičare!

Tai chi

Tai chi predstavlja niz sporih i opuštenih pokreta. Pomoću ove vježbe rješavate se stresa, poboljšavate ravnotežu i smanjujete eventualna oštećenja živaca.

Trening s utezima

Trening s utezima gradi mišićnu masu što je važno za održavanje razine šećera u krvi. Vježbajte barem dva do tri puta tjedno, svaki drugi dan. Za optimalno jačanje mišića, radite tri do četiri seta vježbi uz 10 do 15 ponavljanja.

Joga

Joga pomaže u gubitku kilograma, u borbi s otpornošću na inzulin, te poboljšava funkciju živaca. Osim toga, joga je idealna za rješavanje stresa.

Isprobajte 10 alkalnih namirnica u borbi protiv raka, gihta, bolova, srčanih bolesti i dijabetesa!

Plivanje

Plivanje je aerobna tjelovježba i idealna je za ljude s dijabetesom tipa 2 jer ne vrši pritisak na zglobove. Osobe sa dijabetesom moraju izbjeći ozljede jer rane sporo zacjeljuju i skloni su infekcijama. Posebne cipele za bazen mogu spriječiti struganje nogu i smanjiti rizik od klizanja.

Biciklizam

Biciklizam jača srce i pluća, potiče cirkulaciju i pomaže u gubitku kilograma. Sobni bicikl je idealan za dijabetičare, jer ne moraju ovisi o vremenskim uvjetima ili brinuti o padu s bicikla.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti