Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Čokolada za doručak odlična za mršavljenje

Čokolada za doručak odlična za mršavljenje

Čokolada za doručak odlična za mršavljenje
  • Objavljeno: Subota, 11.02.2012.
  • Broj pregleda: 9.395
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Izraelski znanstvenici su otkrili da slatki doručak, primjerice čokoladna torta, kolač ili puding, može pomoći kod mršavljenja. Naime, takav doručak sadrži dosta kalorija, ali i proteine te ugljikohidrate.

Ukoliko ujutro pojedete nešto slatko, zadovoljit ćete dnevnu potrebu za slatkim, a organizam će to tijekom dana potrošiti.

Provjerite tko treba izbjegavati čokoladu!

Ujutro je metabolizam najaktivniji, stoga je najbolje ujutro jesti hranu koja će organizmu osigurati potrebnu energiju, a višak kalorija će organizam sagorijeti tijekom dana.

"Izbjegavanje slatkiša može izazvati dugoročnu psihološku ovisnost o slatkome", DailyMail prenosi izjavu prof. Daniele Jakubowicz.

Istraživanje je trajalo 32 tjedna. Sudionici koji su za doručak unosili 600 kalorija, uključujuči i nešto slatko kao što keksi, čokalada, kolač ili torta, su izgubili u prosjeku 18 kilograma više od onih koji su izbjegavali takvu hranu. Sudionici koji se nisu pridržavali uputa su prvo izgubili na težini, ali na kraju istraživanja su opet vratili staru težinu, a neki su čak dobili i kilogram više.

Doručak daje tijelu energiju za dnevne zadatke, pomaže u funkcioniranju mozga te pokreće metabolizam, što je ključno za mršavljenje i održavanje težine.

Iako je jutro doba dana kada organizam najuspješnije kontrolira lučenje ghrelina, hormona gladi, doručak treba biti kvalitetan kako bi organizam imao potreban izvor energije.

Saznajte kako se tamna čokolada koristi kao lijek nakon moždanog udara!

Drastične dijete, kojima se zabranjuje unos slatkoga i ugljikohodrata nisu zdrave. Najgore je što od izbjegavanja slatkoga nastaje žudnja za slatkim. Umjerena konzumacija slatkoga neće naškoditi, a još će, ukoliko je to ujutro, pomoći.

Kompletan doručak, uključujući i desert, će osigurati tijelu potrebnu energiju te zadovoljiti dnevnu potrebu za slatkim, a tijelo će ujutro lakše i brže potrošiti kalorije nego što bi u ostalim dijelovima dana.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti