Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta u bojama skida 5 kg mjesečno

Dijeta u bojama skida 5 kg mjesečno

Dijeta u bojama skida 5 kg mjesečno
  • Objavljeno: Subota, 27.09.2008.
  • Broj pregleda: 2.171
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osnovno je pravilo dijete u bojama da se svaki dan konzumiraju namirnice druge boje. Tako se u tijelo unose raznoliki nutrijenti.

Tragate li za dijetom koja će biti učinkovita u skidanju kilograma, ali koja će biti i raznolika i zabavna, za razliku od mnogih koje zahtijevaju konzumaciju bezukusnih i monotonih namirnica, za vas je idealna dijeta u bojama.

Prema studijama koje su proučavale njen učinak, pokazalo se kako obojana dijeta skida i do pet kilograma mjesečno, ali i to da je njena pravila moguće koristiti čitav život, piše selfgrowth.

Ponedjeljak obojite u bijelo

Kuhani krumpir, banane, riža, mlijeko, mozzarela, špagete, kuhana jaja, pileća prsa i cvjetača spadaju u bijele namirnice. Ipak, one su bogate ugljikohidratima te ih je potrebno jesti u ograničenim količinama.

Crveni utorak

Utorkom su dozvoljeni crveni grah, rajčice, crveno vino, crvene paprike i grejp, bobičasto crveno voće i grožđe koji su bogati antioksidantima i vitaminom C. Elementi koji povrću daju crvenkastu boju u tijelu djeluju pozitivno na cirkulaciju i povećanje tonusa mišića.

Zelenilo srijedom

Zeleno povrće i bilje, kivi, zeleni čaj, krastavci, brokula i slične namirnice dozvoljene su srijedom. One su bogate klorofilom i magnezijem koji djeluju povoljno na živčani i mišićni sustav, kao i na hormonalnu ravnotežu.

Boja zalazećeg sunca

U narančaste namirnice ulaze mrkva, papaja, losos, mango, tikvice. Riječ je o namirnicama bogatim antikancerogenim tvarima, a pozitivno djeluju i na usporavanje procesa starenja.

Ljubičasto petkom

Tamno grožđe, borovnice, crni ribiz i šljive zdrave su namirnice bogate raznim nutrijentima važnima za normalno funkcioniranje tijela.

Subotnje žutilo

Šesti dan u tjednu dozvoljeno je jesti ananas, breskve, marelice, žutu papriku i jabuke, kukuruz, med, žumanjke. Subotom si možete priuštiti i pivo. Žuto voće i povrće bogato je karotenoidima koji imaju snažno antioksidativno djelovanje.

Nedjelja je bezbojna jer se tada, prema ovoj dijeti, može konzumirati samo mineralna voda. Ipak, prije odlaska na bilo koji dijetni plan prehrane, potrebno se konzultirati s liječnikom.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti