Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Djeci s autizmom mogu nedostajati ključne vizualne vještine

Djeci s autizmom mogu nedostajati ključne vizualne vještine

Djeci s autizmom mogu nedostajati ključne vizualne vještine
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 27.12.2010.
  • Broj pregleda: 1.192
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Rezultati najnovijeg istraživanja sugeriraju kako djeci s autizmom mogu nedostajati određene vizualne vještine potrebne za neovisnost u odrasloj dobi.

Na primjer, mogli bi imati dosta problema, za razliku od ostalih odraslih osoba, s pronalaskom cipela u nekoj drugoj sobi gdje ih inače ne drže ili jabuka u supermarketu, tvrde istraživači s Bristolskog sveučilišta u Velikoj Britaniji.

Autori istraživanja tražili su od 20 djece s autizmom i 20 tipične djece, da pritišću gumbe kako bi pronašli skrivene predmete među više osvijetljenih lokacija u sobi. Jedna strana sobe imala je više predmeta nego druga strana.

Djeci s autizmom trebalo je više vremena da prepoznaju uzorke u strukturi testa, koji bi im onda pomogli u lakšem odabiru gdje da pronađu skrivene predmete.

Rezultati sugeriraju kako je sposobnost za traženje objekata u okolišu velikih razmjera, manje efikasna i manje sustavna kod djece s autizmom u odnosu na tipičnu djecu bez stanja, ističu istraživači, a prenosi USNews.

„Sposobnost da radimo učinkovito i sustavno u ovakvim vrstama zadataka, utječe na naše svakodnevno ponašanje koje nam omogućuju da funkcioniramo kao samostalne odrasle osobe, a ovo istraživanje konkretno pruža uzbudljivu priliku da istražimo temeljne vještine koje bi mogle pomoći osobama s autizmom da postignu svoju neovisnost," zaključuje koautorica istraživanja dr. Josie Briscoe.

Više o autizmu pročitajte ovdje.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti