Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Donosimo zapadnoeuropske trendove digitalnog marketinga na regionalno tržište – damconf 2017

Donosimo zapadnoeuropske trendove digitalnog marketinga na regionalno tržište – damconf 2017

Donosimo zapadnoeuropske trendove digitalnog marketinga na regionalno tržište – damconf 2017
  • Objavljeno: Petak, 13.10.2017.
  • Broj pregleda: 19
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Stručnjak ste u digitalnom marketingu i oglašavanju ili samo entuzijast za ovu temu? Onda za vas imamo izvrsnu vijest. Ovog studenog Zagreb će četvrtu godinu zaredom na DAMconf konferenciji ugostiti svjetske stručnjake digitala.

Jedna od najposjećenijih digitalnih konferencija u regiji, DAMconf, prilika je za upoznavanje sa svjetskim digitalnim trendovima i networking s najutjecajnijim regionalnim digitalnim stručnjacima, brandovima, medijima i predstavnicima tehnoloških kompanija koju jednostavno ne smijete propustiti.

DAMconf je jedina sveobuhvatna konferencija o digitalnom marketingu i oglašavanju u regiji jugoistočne Europe. Svake godine organizatori iznova dovode govornike sa zapadnoeuropskih tržišta koji regionalnim stručnjacima uživo predstavljaju stvarne mogućnosti digitalnog marketinga.

Karte za DAMconf trenutačno se prodaju po early bird cijenama, a po povoljnijoj cijeni će se moći kupiti do kraja rujna (kupi kartu). Glavna tema ovogodišnje konferencije jest „Kako inovacije u tehnologiji pokreću digitalni marketing“. Posjetitelji će imati priliku vidjeti posljednje svjetske marketinške trendove, uključujući umjetnu inteligenciju, digitalno plaćanje i ostale i ostale inovacije koje utječu na marketinšku industriju današnjice.

DAMconf govornici su redom digitalni stručnjaci sa zapadnijih tržišta, ali i iz regije. Tako će posjetitelji imati prilike čuti i vidjeti predstavnike najutjecajnijih svjetskih agencija kao što su Manning Gottlieb OMD, Shazam, Coca cola i drugi brandovi s uspješnom digitalnom strategijom.

Glavni medijski partner ovogodišnjeg DAMconfa je Nova TV, pionir digitalnog sadržaja u regiji. Uz medijsku potporu, programu konferencije doprinijet će interesantnim temama i trendovima vezanim za digitalne kanale. Organizator DAMconfa je ClickAttack, najveća regionalna mobilna oglašivačka mreža.

DAMconf se održava 16. studenog 2017. u prostorima City Plaze Zagreb (bivši Hypo centar). Karte su u prodaji i mogu se kupiti putem web stranice, na kojoj možete saznati i više detalja o konferenciji – www.damconf.com.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti