Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Google prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Duhovitost kao put do uspjeha

  • Objavljeno: 24.02.2012.
  • Izmjena: 24.07.2015.

Duhovitost kao put do uspjeha

Sadržaj

  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osoba koja ima izražen smisao za humor se smatra ugodnijim i boljim zaposlenikom, kao i suradnikom, pokazalo je novo istraživanje.

"Ukoliko netko ima izražen smisao za humor, lakše s povezuje s ljudima i gradi uspješnije međuljudske odnose, što stvara mogućnosti za poslovni napredak", Forbes prenosi izjavu psihologa Stevena Sultanoffa.

Istraživanje je pokazalo da humor pospješuje produktivnost i djelotvornost pojedinca, ali i grupe. Analizirali su 225 zaposlenika te su otkrili da zaposlenici, koji imaju izraženiji smisao humor, imaju 31% više produktivnosti. Humor na radnom mjestu smanjuje napetost te oslobađa od frustracija.

Psiholog Sultanoff je dodao kako "humor može poslužiti kako bi se ostvarilo povjerenje u grupi te izbjegla napetost."

Znanstvenici su također ustanovili da humor treba biti empatičan, odnosno treba imati pozitivnu namjeru te proizlaziti iz suosjećanja za osobu ili situaciju. Neprijateljski humor potkopava produktivnost i dobrobit rada, često ga se koristi kako bi se pokazala superiornost te je oblik pasivne agresivnosti i kazne.

"Neprijateljski humor izaziva ljude da se povuku, osjećaju se razdražljivo i manje motivirano", dodao je psiholog Sultanoff.

S druge strane pak, pretjerana razina humora može ostaviti dojam neozbiljnosti, što nikako nije dobro za poslovno okruženje.

Važno je znati da samo 15% ljudi dobije otkaz zbog lošeg obavljanja rada, dok 85% ljudi dobije otkaz zbog neslaganja s kolegama na poslu, stoga se poslužite humorom kako bi poboljšali atmosferu na radnom mjestu, ali i poboljšali odnose s drugima.

Tagovi:

Komentari

Trenutno nema komentara

Prijavite se ili registrirajte da biste mogli komentirali sadržaj.

    Najčitanije zanimljivosti
    
    Zatvori oglas