Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hidratacija tijekom trčanja – što trebate znati?

Hidratacija tijekom trčanja – što trebate znati?

Hidratacija tijekom trčanja – što trebate znati?
  • Objavljeno: Subota, 09.04.2016.
  • Broj pregleda: 445
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Pravilna hidratacija tijekom trčanja može trčanje značajno olakšati i učiniti učinkovitijim. Važno je piti vodu, ali ne i pretjerati.

Pripazite na unos vode dan prije trčanja. Zapravo, to je možda i važnije nego unos vode tijekom samog trčanja. Ako dan prije unesete adekvatnu količinu vode, vaše stanice će biti hidratizirane i spremne za napor.

Ako planirate trčati 1 sat ili manje, onda vam voda ni neće biti potrebna, osim ako je vruće ili je u zraku prisutna velika vlaga. Popijte vodu prije nego pođete trčati i nakon samog trčanja.

Unos vode je važniji ako trčite na duge staze, ali ne morate piti onoliko vode koliko ste tekućine iznojili. Osluškujte tijelo i vrlo brzo ćete shvatiti koja količina vode vam najbolje odgovara. Previše vode tijekom trčanja može uzrokovati probavne smetnje.

Ako planirate utrku, onda je hidratacija dan prije još važnija. Prije utrke popijte oko 400ml vode i to bi vam trebalo biti dovoljno da izdržite bez vode tijekom same utrke.

U slučaju trčanja i višesatnog boravka u prirodi, svakako ponesite vodu sa sobom. Ako je vani vruće, onda je još bolji izbor sportski napitak koji će nadomjestiti izgubljene elektrolite i održavati visoku razinu energije.

Saznajte koliko vode tijelu treba za mršavljenje!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti