Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hoće li vježbanje navečer narušiti kvalitetu sna?

Hoće li vježbanje navečer narušiti kvalitetu sna?

Hoće li vježbanje navečer narušiti kvalitetu sna?
  • Objavljeno: Srijeda, 12.03.2014.
  • Broj pregleda: 179
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Postoje razne teorije o tome kada je najbolje vrijeme za vježbanje. Jedna od njih je da nije dobro vježbati u večernjim satima jer time možete narušiti kvalitetu sna.

Novo istraživanje, objavljeno u časopisu Sleep Medicine, otkriva da vježbanje u večernjim satima neće narušiti kvalitetu sna, već ju može i pospješiti.

U istraživanju je sudjelovalo 1000 odraslih osoba koje su ispunjavale upitnik s pitanjima o učestalosti vježbanja, kvaliteti sna i razdoblju dana tijekom kojega vježbaju.

Saznajte zašto ste umorni dok vježbate!

Osobe, koje su vježbale u jutarnjim satima, su imale za 88% bolju kvalitetu sna od osoba koje nisu vježbale uopće.

Također, osobe, koje su vježbale u večernjim satima, nisu osjećale nikakve negativne posljedice na kvalitetu sna, čak i kod osoba koje uobičajeno imaju problema sa spavanjem.

Istina, postoji pravilo da ne bismo trebali vježbati unutar 4 sata prije spavanja jer tjelovježba razbuđuje i podiže razinu energije, što nam definitivno nije potrebno kada želimo zaspati.

Ipak, znanstvenici su ustanovili da osobe, koje vježbaju u večernjim satima, pa i neposredno prije spavanja, svejedno imaju bolju kvalitetu sna od osoba, koje ne vježbaju uopće.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti