Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hrana koja potiče dobro raspoloženje

Hrana koja potiče dobro raspoloženje

Hrana koja potiče dobro raspoloženje
  • Objavljeno: Nedjelja, 04.10.2015.
  • Broj pregleda: 284
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Istraživanja su pokazala da neke namirnice značajno utječu na vaše raspoloženje, ublažiti anksioznost i potaknuti oslobađanje hormona sreće. Otkrijte koji su najčešći uzroci lošeg raspoloženja.

Čokolada

Čokolada je odličan izvor antioksidanata i potiče oslobađanje endorfina, dopamina i serotonina. To su neurotransmiteri koji potiču dobro raspoloženje. No, neće sve vrste čokolade imati ovakvo djelovanje. Konzumirajte isključivo čokoladu koja sadrži barem 70% kakaa.

Avokado

Odličan je izvor proteina i nezasićenih masnih kiselina. Zahvaljujući visokom udjelu vitamina B kompleksa, avokado će spriječiti nagle promjene raspoloženja. Avokado potiče oslobađanje serotonina, a istovremeno vas drži dulje sitima.

Bobičasto voće

Sadrže prirodne šećere i visok udio antioksidanata. Odlične su za brzo podizanje razine energije i koncentracije. Sve vrste bobičastog voća su zdrave, ali borovnice daleko prednjače zbog visokog udjela antocijanina.

Orasi

Sadrže omega 3 masne kiseline koje potiču oslobađanje dopamina i serotonina. Istraživanja su pokazala da orasi mogu poboljšati kvalitetu sna i pomoći u prevenciji pada kognitivnih funkcija. Masna riba, sjemenke lana ili chia sjemenke su također odličan izbor.

Više o hrani koja popravlja raspoloženje pročitajte ovdje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti