Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hrana s niskim glikemijskim indeksom daje zdravu energiju

Hrana s niskim glikemijskim indeksom daje zdravu energiju

Hrana s niskim glikemijskim indeksom daje zdravu energiju
  • Objavljeno: Utorak, 02.06.2009.
  • Broj pregleda: 6.666
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za određivanje koliko koja hrana podiže razinu glukoze u krvi rabi se glikemijski indeks (GI). Što je GI hrane viši, to se brže nakon jela podiže razina šećera u krvi i izaziva pojačano lučenje inzulina.

Provjerite što trebate znati o glikemijskom indeksu!

Stoga se preporučuje hrana s niskim glikemijskim indeksom koja uzrokuje mali odnosno postupan porast glukoze u krvi, a time i umjereno lučenje inzulina. Za zdravu pretvorbu hrane u životnu energiju najpoželjniji je glikemijski indeks manji od 51, a u toj su skupini namirnice koje se inače preporučuju kao osnova pravilne prehrane: većina vrsta povrća i voća, klice, mahunarke, sjemenke, cjelovite žitarice, mliječni proizvodi s manje masnoća, riba, nemasno meso...

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Najzdravije namirnice za prosinac

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti