Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

I zalogaji "s nogu" mogu biti zdravo pripremljeni

I zalogaji "s nogu" mogu biti zdravo pripremljeni

I zalogaji "s nogu" mogu biti zdravo pripremljeni
  • Objavljeno: Utorak, 26.05.2009.
  • Broj pregleda: 469
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

...punjenim lisnatim pecivima, krafnama, zapečenim sendvičima, masnim grickalicama, čokoladicama...

A upravo njih treba izbjegavati jer obiluju “praznim” kalorijama bez korisnih hranjivih tvari.

Za zdravu energiju i dobru probavu najbolji su svježe voće i povrće jer imaju malo kalorija, a mnogo hranjivih tvari i dijetalnih vlakana. Preporučuju se i jogurt i svježi nemasni sir. Oprez s voćnim jogurtima i mliječnim desertima jer sadrže dosta šećera! U zalogajnicama birajte svježe salate, a volite li grickalice, umjesto masnog čipsa odaberite krekere od cjelovitih žitarica, sjemenke i orašaste plodove (ali ne pržene) i sušeno voće (ali bez šećera). Energetske pločice i müsli nerijetko sadrže mnogo šećera, pa pažljivo proučite sastojke prije odabira.

Najlakše je kontrolirati kakvoću sastojaka i energetsku vrijednost zalogaja ako ih pripremite u kući. U posudici za hranu možete ponijeti na posao maštovite i energizirajuće salate od voća, povrća, sira, bijelog mesa, integralne tjestenine, maslinova ulja, začinskog bilja... Sendviče slažite od integralnog kruha i dijetalnih sireva, salama i namaza s manje kalorija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Čarolija okusa na vašem blagdanskom stolu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti