Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Imate manjak magnezija? Jedite ove namirnice!

Imate manjak magnezija? Jedite ove namirnice!

Imate manjak magnezija? Jedite ove namirnice!
  • Objavljeno: Nedjelja, 17.04.2016.
  • Broj pregleda: 1.779
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Magnezij je mineral koji potiče rad imunološkog sustava, štiti zdravlje kardiovaskularnog sustava, smanjuje rizik od nastanka dijabetesa, migrene i različitih vrsta raka. Ima moćno protuupalno djelovanje i važan je za pravilno funkcioniranje mišića i održavanje stabilne razine energije.

Manjak magnezija je vrlo čest, a neki od najčešćih simptoma su kroničan umor, učestale glavobolje, bolovi u mišića, osjećaj slabosti, nepravilan srčani ritam, loše raspoloženje, anksioznost, razdražljivost i manjak apetita. Unos magnezija možete povećati unosom namirnica bogatih magnezijem.

Zeleno lisnato povrće

Zeleno lisnato povrće, kao što su kelj, blitva, rukola i špinat, ima odlična nutritivna svojstva i odličan je izvor magnezija. Osim magnezija, ovo povrće sadrži vlakna, željezo, vitamin A i C, a ima nisku kalorijsku vrijednost.

Sjemenke i orašasti plodovi

Brazilski oraščići, bademi, sjemenke lana i bundeve i orasi će zadovoljiti vašu dnevnu potrebu za magnezijem. Povećanje unosa ovih namirnica se naročito preporuča vegetarijancima i veganima jer su jako dobar izvor biljnih proteina.

Riba

Masna riba, kao što su losos, tuna i sardine, su odličan izvor magnezija, ali i drugih nutritivnih spojeva, kao što su vitamin D i omega 3 masne kiseline. Redovita konzumacija masne ribe može smanjiti rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog sustava i niza kroničnih bolesti.

Avokado

Jedan avokado će zadovoljiti čak 15% od preporučene dnevne doze magnezija. Osim magnezija, avokado sadrži vlakna, vitamine, minerale, fitonutrijente i nezasićene masne kiseline koje smanjuju rizik od nastanka kardiovaskularnih bolesti.

Saznajte zašto gotovo svi imamo manjak magnezija!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti