Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte četverominutni trening koji vrijedi kao sat vremena u teretni!

Isprobajte četverominutni trening koji vrijedi kao sat vremena u teretni!

Isprobajte četverominutni trening koji vrijedi kao sat vremena u teretni!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 23.01.2017.
  • Broj pregleda: 9.733
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Snažan trening visokog intenziteta nije prikladan za svakoga, posebno za starije osobe. Zato vam donosimo pet klasičnih i učinkovitih vježbi koje možete napraviti u samo četiri minute.

Čučnjevi: 60 sekundi

Stanite s nogama raširenim malo više od širine ramena. Započnite raditi vježbu kao da ćete sjesti na stolicu, a potom se vratite u početni položaj. Tako ćete ojačati stražnjicu i mišiće nogu.

Sklekovi: 30 sekundi

Legnite na trbuh. Postavite ruke u širini ramena. Vaša ramena, koljena i stopala bi trebala biti u ravnoj liniji. Podignite se rukama od poda. Polako spuštajte tijelo prema podu savijajući ruke i podvlačeći laktove sa strane. Potom se vratite u početni položaj. Ova vježba pomaže u razvoju prsnih mišića i tricepsa.

Isprobajte najbolje vježbe za ublažavanje anksioznosti i depresije!

Privlačenje koljena prsima: 30 sekundi

Zauzmite početni položaj kao za sklekove. Podignite desnu nogu s poda i koljeno polako privlačite prsima. Držite leđa i kukove ravno i fiksirano. Vratite se u početnu poziciju i ponovite vježbu lijevom nogom. Na ovaj način jačate trbušne mišiće i sagorijevate kalorije.

Iskoraci: 60 sekundi

Stanite uspravno. Noge neka budu u širini ramena i stavite ruke na bokove. Lijevom nogom zakoračite dugim korakom prema naprijed dok koljena ne budu savijena pod kutem od 90 stupnjeva i koljeno desne noge ne dotakne pod. Odgurnite se u početni položaj i ponovite vježbu suprotnom nogom.

Skokovi: 45 sekundi

Ova vrsta skokova je poznata pod nazivom jumping jack, a izvode ih vojnici u vojsci jer povećavaju mišićnu izdržljivosti i jačaju kardiovaskularni sustav. Stanite uspravno s rukama uz tijelo. Skočite tako da lagano raširite obje noge i istovremeno podignite ruke iznad glave. Skočite natrag u početni položaj i ponavljajte vježbu do isteka vremena.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti