Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte ovih 10 savjeta za gubitak kilograma!

Isprobajte ovih 10 savjeta za gubitak kilograma!

Isprobajte ovih 10 savjeta za gubitak kilograma!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 24.04.2017.
  • Broj pregleda: 1.433
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ljeto se približava i svi počinjemo razmišljati o skidanju suvišnih kilograma. Mršavljenje ne mora biti mukotrpan i dugotrajan proces. Donosimo vam jednostavne savjete, uz pomoć kojih ćete prve rezultate vidjeti jako brzo.

Jedite visokoproteinski doručak. Unos proteina ublažava glad i smanjuje unos kalorija tijekom dana.

Izbjegavajte slatke napitke i voćne sokove. Te vrste pića sadržavaju velike količine šećera i potiču glad, posebice za nezdravom i teškom hranom.

Otkrijte zašto je trčanje najbolje za mršavljenje!

Pijte vodu pola sata prije jela. Istraživanja pokazuju da pijenje vode prije jela, suzbija glad i povećava gubitak težine za 44% tijekom 3 mjeseca.

Izaberite hranu koja je pogodna za gubitak težine. Konzumirajte povrće, proteine i zdrave masnoće poput maslinovog ulja ili avokada.

Jedite topiva vlakna. Istraživanja pokazuju da vlakna topiva u vodi, mogu smanjiti masnoću u tijelu, osobito u području trbuha.

Otkrijte praktične savjete za brzo i zdravo mršavljenje!

Pijte kavu ili čaj, jer kofein može ubrzati metabolizam za 3 do 11%.

Jedite cjelovite, neprerađene namirnice. One su zdravije, suzbijaju glad i smanjuju mogućnost prejedanja.

Jedite polako. Ako dobro prožvačete hranu i usporite tempo, brže ćete osjetiti sitost i lakše izgubiti kilograme.

Isprobajte voće koje potiče mršavljenje!

Koristite manje tanjure. Istraživanja pokazuju da osobe, koje za posluživanje hrane koriste manje tanjure, jedu manje porcije.

Dobro se naspavajte. Nekvalitetan san itekako može utjecati na povećanje tjelesne mase, stoga osigurajte minimalno 7 do 9 sati sna svake noći.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti