Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Jedite pravilno tijekom menopauze

Jedite pravilno tijekom menopauze

Jedite pravilno tijekom menopauze
  • Objavljeno: Nedjelja, 03.06.2012.
  • Broj pregleda: 1.491
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prirodan pad razine estrogena, u kombinaciji sa stresom i manjkom sna, može narušiti fizičko i psihičko zdravlje žena koje ulaze i prolaze kroz menopauzu.

Menopauza ili prestanak menstruacijskih krvarenja označava završetak reprodukcijskog ciklusa žene, koji se uobičajeno javlja između 45. - 55. godine života.

Stručnjaci savjetuju da pripazite na namirnice koje konzumirate i tjelovježbu, a posebnu pažnju obratite na sljedeće:

  • Redovito vježbajte aerobne vježbe, ali i vježbe snage.
  • Smanjite unos kofeina i začinjene hrane, koja uzrokuje valunge.
  • Pijte veliku količinu vode.
  • Jedite voće, povrće i cjelovite žitarice.
  • Unosite omega 3 masne kiseline s hranom kao što je soja ili losos.
  • Unosite kalcij putem hrane kao što je jogurt i tamno zelenasto povrće.
  • Smanjite unos soli.
  • Nemojte piti više od jednog alkoholnog pića dnevno.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti