Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Još zdraviji smoothie!

Još zdraviji smoothie!

Još zdraviji smoothie!
  • Objavljeno: Četvrtak, 21.08.2014.
  • Broj pregleda: 1.111
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Odlučili ste se svaki dan pripravljati smoothie? Svladali ste osnove kombiniranja okusa voća i povrća. Također, naučili ste kako smoothie možete obogatiti proteinima i vitaminima. No, ako mislite da znate sve, razmislite ponovo.

Dodajte proteine sirutke

Proteini sirutke će dati kremastu teksturu. Proteini sirutke su kompletni proteini jer sadrže svih 9 esencijalnih masnih kiselina. Odaberite organske proteine sirutke, kako biste bili sigurni da ne sadrže dodane hormone.

Ovi sastojci će smoothie učiniti zdravijim i ukusnijim!

Pripazite na šećer

Kada uzimate proteine, obratite pažnju na udio šećera. Proteini ne bi smjeli sadržavati više od 1 do 2 grama šećera po porciji. Također, morate biti sigurni da ne sadrže umjetna sladila.

Prilagodite se blenderu

Ako imate blender starijeg modela i oštrice nisu tako oštre, smoothie radije radite od svježih namirnica, umjesto smrznutih. Led postupno dodajte na kraju.

Suhe namirnice stavljajte posljednje

Proteinski prah, sjemenke i žitarice, kao i sve ostale suhe namirnice, dodajte na samom kraju kako ne bi ostali na dnu blendera.

Isprobajte proljetno čišćenje organizma uz smoothie!

Koristite svježe začinsko bilje

Svježe začinsko bilje će dodatno obogatiti okus, a smoothie će ujedno biti i hranjiviji. Bosiljak, primjerice, je odličan izvor vitamina K s kojim definitivno želite započeti dan.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti