Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako do što bržih rezultata vježbanja?

Kako do što bržih rezultata vježbanja?

Kako do što bržih rezultata vježbanja?
  • Objavljeno: Nedjelja, 29.03.2015.
  • Broj pregleda: 485
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ponekad se rezultati vježbanja ne vide ni nakon više tjedana. Ako je to slučaj i s vama, svakako trebate obratiti pažnju na vašu metodu vježbanja.

Istraživanja su pokazala da veliki broj ljudi, najčešće žena, izbjegava vježbe snage i podizanje tereta (utezi, bučice) iz straha da rezultati mršavljenja i vježbanja neće biti vidljivi. Znanstvenici, ističu da su vježbe snage jednako važne kao i aerobne vježbe.

Aerobne vježbe (trčanje, rolanje, vožnja bicikla, plivanje) su odlične za zdravlje srca i krvožilnog sustava, dok su vježbe snage potrebne za razvoj mišića, ali i za razvoj i jačanje kostiju.

U istraživanju američkih znanstvenika su sudjelovale žene koje su imale mogućnost odabira programa vježbanja.

Žene koje su odabrale program vježbanja s vježbama snage su brže smršavile, u odnosu na žene koje su izbjegavale programe koji sadrže vježbe snage.

Znanstvenici ističu da se žene u pravilu boje kako će razviti mišiće neproporcionalne njihovim tijelima, što nije istina.

Vježbe snage, čak i one nižeg intenziteta, u kojima koristite samo svoje tijelo su sasvim dovoljne da oblikujete tijelo, razvijate mišiće koji potom ubrzavaju metabolizam i potiču povećanu potrošnju kalorija čak i u fazi mirovanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti