Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako izravnati trbuh bez vježbanja?

Kako izravnati trbuh bez vježbanja?

Kako izravnati trbuh bez vježbanja?
  • Objavljeno: Petak, 23.10.2015.
  • Broj pregleda: 8.158
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Istraživanja su pokazala da višak kilograma na području trbuha možete izgubiti, a da uopće ne vježbate. Usvajanjem određenih životnih navika nećete trebati vježbati, uklonit ćete suvišne kilograme s područja trbuha i zadržati vitkost.

Naspavajte se

Dugoročni manjak sna je odgovoran za promjene razine nekoliko vrsta hormona. To negativno utječe na rad metabolizma i otežava kontrolu apetita. Rad metabolizma je relativno lako narušiti, pogotovo manjkom sna.

Otkrijte koju hranu trebate izbjegavati prije spavanja.

Povećajte unos proteina

Kada je u pitanju mršavljenje proteini su najvažniji makronutrijent. Povećanjem unosa proteina ćete ubrzati rad metabolizma i potaknuti povećanje postotka mišićnog tkiva, a vaše tijelo će početi sagorijevati više kalorija čak i u stanju mirovanja.

Povećajte unos omega 3 masnih kiselina

Njih tijelo ne može proizvesti samostalno. Omega 3 masne kiseline su zdrave masne kiseline koje potiču sagorijevanje masnog tkiva. Povećajte unos sardina, lososa, oraha, sjemenki lana i prokulica.

Povećajte unos vlakana

Istraživanja su pokazala da je unos vlakana usko povezan s postotkom visceralnog masnog tkiva. Vlakna možete unositi putem namirnica kao što su zobene pahuljice, mahunarke, sjemenke lana, celer i jabuke.

Vodič za unos vlakana potražite ovdje.

Povećajte unos orašastih plodova

Orašasti plodovi pomažu u regulaciji razine šećera u krvi i održavaju osjećaj sitosti, što je ključno za gubitak suvišnih kilograma.

Saznajte kako orašasti plodovi mogu produljiti vaš život!

Jedite tamnu čokoladu

Tamna čokolada je odličan izvor flavonoida, spojeva koji imaju odlična antioksidacijska i protuupalna svojstva. Odaberite čokoladu s najmanje 70% kakaa.

Pijte zeleni čaj

Zeleni čaj sadrži katehine koji potiču rad metabolizma. Zeleni čaj je odlična zamjena za kavu, a stručnjaci preporučuju da dnevno pijete 3 do 4 šalice zelenog čaja.

Saznajte kako možete smanjiti trbuh za samo tjedan dana!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti