Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako krenuti ranije na počinak?

Kako krenuti ranije na počinak?

Kako krenuti ranije na počinak?
  • Objavljeno: Petak, 02.12.2016.
  • Broj pregleda: 80
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kad dođete kući, napravite barem mentalni popis onoga što želite učiniti. Nakon što ste izvršili sve zadatke, ostatak večeri provedite opuštajući se i radeći što volite, no imajte na umu da vam je potrebno barem 7 sati sna.

Pokušajte čitati knjigu 30 minuta do sat vremena prije gašenja svjetla. Umjesto gledanja televizije, koja napreže oči, otvoriti dobru knjigu i uživajte. Čitanje će opustiti vaš um i tijelo.

Uključite neku opuštajuću glazbu. Preporuka je klasična ili ambijentalna glazba, no jednaku učinkovitost može imati i šum valova, zvukovi prašume ili ptica. Odaberite omiljene zvukove i osigurajte tijelu potpuno opuštanje.

Prije spavanja izbjegavajte ovu hranu!

Zagrijte ili ohladite tijelo. Ako se radi o ljetnim mjesecima, prije spavanja se istuširajte mlakom vodom koja će sniziti temperaturu vašeg tijela. U zimskim mjesecima se pobrinite da tijelu bude toplo. Zamotajte se pokrivač, a posebnu pozornost usmjerite na stopala.

Koristite masku za spavanje. Ona blokira svjetlost i poboljšava kvalitetu sna. Osim toga, stvarate rutinu i čim stavite masku, tijelo će znati da je vrijeme za počinak.

Prije spavanja si priuštite tuširanje. Voda umiruje i skida svu napetost s kože. Istuširajte se 30 minuta do sat vremena prije spavanja.

Meditirajte nekoliko minuta neposredno prije spavanja. To će očistiti um i omogućiti dublji i kvalitetniji san.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti