Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako mišiće održati mladima?

Kako mišiće održati mladima?

Kako mišiće održati mladima?
  • Objavljeno: Nedjelja, 26.04.2015.
  • Broj pregleda: 480
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prema znanstvenicima s Tajvana, čiji su rezultati objavljeni u časopisu American Journal of Physiology - Endocrinology and Metabolism, postoje koraci koje možete provesti da biste svoje mišiće što dulje održali mladima. Smanjenje unosa kalorija je ključno za postizanje i održavanje zdrave tjelesne težine.

Prethodna istraživanja, provedena na ljudima i laboratorijskim životinjama, su pokazala da ograničenje unosa kalorija može pomoći u prevenciji bolesti krvožilnog sustava, dijabetesa tipa 2 i pretilosti.

Ovo istraživanje je pokazalo da ograničenje unosa kalorija može pomoći u održavanju mišića u najboljoj mogućoj formi i prevenciji prijevremenog starenja mišića. Naime, kada smanjite unos kalorija, stanice mišića počinju puno bolje koristiti antioksidacijske spojeve i na taj način direktno smanjuju štetno djelovanje slobodnih radikala.

Za slobodne radikale su brojna istraživanja su pokazala da mogu uzrokovati prijevremeno starenje stanica i povećati rizik od nastanka niza bolesti, uključujući i bolesti kardiovaskularnog sustava.

Znanstvenici su istraživanje proveli na laboratorijskim miševima. Istraživanje je trajalo 14 tjedana, a znanstvenici su svakih nekoliko tjedana miševima dodatno smanjivali broj kalorija.

Kada su uspoređivali rad mišića kod miševa, kojima su ograničili unos kalorija i onih kojima nisu, shvatili su da smanjenje unosa kalorija povećava mišićnu masu i pospješuje apsorpciju hranjivih tvari.

Na početku istraživanja su miševi, kojima su znanstvenici ograničili unos kalorija, imali manji postotak mišićne mase, u odnosu na kraju. Također su imali bolji rad metabolizma i stabilniju razinu šećera.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti