Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako mlijeko zapravo utječe na kosti?

Kako mlijeko zapravo utječe na kosti?

Kako mlijeko zapravo utječe na kosti?
  • Objavljeno: Četvrtak, 20.11.2014.
  • Broj pregleda: 330
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nedavno istraživanje, objavljeno u časopisu British Medical Journal, u kojemu je sudjelovala 61000 žena, otkriva da žene, koje su najčešće pile mlijeko, imaju najveći rizik od nastanka fraktura, naročito fraktura kostiju.

Istraživanje, koje je trajalo 20 godina, je pokazalo da žene, koje često piju mlijeko, imaju povećan rizik od nastanka prijevremene smrti.

Znanstvenici vjeruju da je uzrok laktoza koja se u tijelu pretvara u spojeve koji uzrokuju oksidacijski stres ili štetu u cijelom tijelu. Istraživanja, provedena na laboratorijskim životinjama, su pokazala da mlijeko može uzrokovati smanjenje koštane mase, kroničnu upalu u tijelu, bolesti kardiovaskularnog sustava i nastanak prijevremenih znakova starenja.

Smanjite kolesterol i spriječite gubitak kose mlijekom od pistacija!

No, znanstvenici ističu da nema potrebe za time da mlijeko u potpunosti izbacite iz svakodnevne prehrane. Na cjelokupno zdravstveno stanje imaju veliki utjecaj i druge životne navike, kao što su konzumacija soli, šećera, kofeina, izlaganje suncu i fizička aktivnost.

Ključna je umjerenost. Povećan rizik možete imati ako pijete više od 3 čaše mlijeka dnevno, dok 1 čaša mlijeka dnevno neće imati negativan učinak.

Da biste zadovoljili dnevnu potrebu tijela za kalcijem, što je oko 1000mg dnevno, unosite namirnice bogate kalcijem, kao što su sir ili jogurt, to ne mora nužno biti mlijeko.

Mlijeko je jedan od najboljih izvora kalcija jer sadrži laktozu koja može pospješiti apsorpciju kalcija. Jedna šalica mlijeka sadrži oko 300mg kalcija, a uz sve to i vitamin D, beta karoten, magnezij, selen i cink.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti