Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako odmah popraviti držanje?

Kako odmah popraviti držanje?

Kako odmah popraviti držanje?
  • Objavljeno: Četvrtak, 28.08.2014.
  • Broj pregleda: 1.771
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sada, dok sjedite, ležite ili stojite, obratite pažnju na položaj svojeg tijela. Istraživanja su pokazala da se postotak ljudi s nepravilnim držanjem posljednjih nekoliko godina drastično povećao. Posljedice nepravilnog držanja ćete početi primjećivati tek nekoliko godina poslije, a to mogu biti:

  • Pogrbljenost ramena
  • Bolovi u prsima
  • Bolovi na području vrata i kralježnice
  • Spuštena stopala
  • Oslabljeni mišići trbuha i leđa
  • Poteškoće s disanjem
  • Učestale glavobolje i migrene

Svoje tijelo uvijek trebate držati u pravilnom položaju. Ispočetka će vam to biti neobično, ali ćete se kasnije naviknuti jednako kao što ste se naviknuli na nepravilno držanje.

Napnite mišiće trbuha

Čim to napravite, osjetit ćete da se leđa instinktivno ispravljaju, brada podiže, a ramena postaju opuštenija.

Spustite stopala na pod

Nemojte križati noge. Osim što to nije dobro za cirkulaciju, nije dobro ni za vašu kralježnicu. Spustite stopala na pod i dopustite krvi da nesmetano kola tijelom, a tijelu da se pravilnije drži.

Sjednite na jastuk

Uzmite malo deblji tvrdi jastuk i na njega sjednite. Na jastuku nećete moći sjediti tako opušteno, a upravo zbog toga će se tijelo držati pravilnije.

Stavite jastuk između koljena

Ovo je tehnika koju možete koristiti dok ležite na boku. Jastuk će kralježnici dati dodatnu potporu, a koljena će biti pod manjim opterećenjem.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti