Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako pravilno držanje tijela utječe na vaše zdravlje?

Kako pravilno držanje tijela utječe na vaše zdravlje?

Kako pravilno držanje tijela utječe na vaše zdravlje?
  • Objavljeno: Nedjelja, 18.10.2015.
  • Broj pregleda: 117
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Dosadašnja istraživanja su pokazala da nepravilno držanje tijela može uzrokovati niz zdravstvenih problema. Nepravilno držanje tijela je najčešće među osobama koje većinu dana provode sjedeći. Smanjenjem kretanja i povećanjem sjedenja se dramatično povećao broj ljudi koji pate od srčanih bolesti, dijabetesa tipa 2 i pretilosti.

Vježbanje pravilnog držanja i svakodnevno primjenjivanje tih tehnika će imati odličan utjecaj na vaše zdravlje i pomoći u prevenciji niza bolnih i potencijalno opasnih bolesti koštanog sustava. Nepravilno držanje direktno utječe na vaša ramena, koljena i kukove, a pravilnim držanjem tijela ćete smanjiti rizik od nastanka različitih vrsta artritisa.

Saznajte zašto vaše tijelo voli uspravno držanje!

Nepravilno držanje ima negativan utjecaj na rad probavnog sustava, cirkulaciju krvi pa i samo raspoloženje. Pogrbljenost stvara povećan pritisak na probavni sustav, što može uzrokovati zatvor i žgaravicu.

Križanje nogu otežava cirkulaciju krvi, otežava rad srca i povećava rizik od nastanka proširenih vena. Pogrbljeno držanje stvara pritisak i na pluća, zbog čega disanje postaje otežano i svakoj tjelesnoj stanici postaje ograničen dotok kisika.

Uvođenje promjena u držanju tijela će vam ispočetka biti neprirodno i vjerojatno će vas umarati. Ipak, jednom kada se na to naviknete, bit će vam nepojmljivo da ste se ikada držali pogrbljeno. Za bolje držanje ojačajte mišiće trbuha i leđa, a lagane vježbe istezanja će vam pomoći da smanjite napetost u mišićima.

Počnite raditi vježbe za pravilno držanje!

Komentari

Najčitanije zanimljivosti