Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako ublažiti grčeve u mišićima?

Kako ublažiti grčeve u mišićima?

Kako ublažiti grčeve u mišićima?
  • Objavljeno: Subota, 28.05.2016.
  • Broj pregleda: 433
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Grčevi u mišićima su posljedica nekontroliranih kontrakcija mišića. Najčešći uzročnici grčeva u mišićima su nepravilna prehrana i manjak fizičke aktivnosti. Grčeve u mišićima možete ublažiti na brz i učinkovit način slijedeći nekoliko jednostavnih koraka.

Istegnite se

Svaki put kada osjetite grč u mišiću zaustavite svaku aktivnost i lagano istegnite mišić. Nakon istezanja mišić nastavite nježno masirati i stavite topli oblog.

Uzmite magnezij

Manjak magnezija je jedan od najčešćih uzročnika grčeva u mišićima. Ako često osjećate grčeve u mišićima, svakako se posavjetujte s liječnikom o povećanju unosa magnezija.

Saznajte što se sve može dogoditi ako ne unosite dovoljno magnezija!

Povećajte unos vode

Voda je neophodna za pravilno funkcioniranje svake tjelesne stanice, a dehidracija može povećati rizik od nastanka učestalih grčeva u mišićima.

Redovito vježbajte

Manjak fizičke aktivnosti može uzrokovati nepravilne kontrakcije mišića, bolove i grčeve u mišićima. Stručnjaci savjetuju da svaki dan vježbate umjerenim intenzitetom u razdoblju od najmanje 30 minuta.

Saznajte kako ublažiti bolove u mišićima nakon vježbanja!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti