Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako umiriti misli i brže zaspati?

Kako umiriti misli i brže zaspati?

Kako umiriti misli i brže zaspati?
  • Objavljeno: Subota, 17.09.2016.
  • Broj pregleda: 1.056
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Redovit i kvalitetan san izrazito je važan za fizičko i mentalno zdravlje.

Neki ljudi su pravi sretnici jer mogu brzo zaspati, imaju čvrst san, a u slučaju da se probude usred noći, mogu vrlo brzo ponovno zaspati. No, postoje i oni drugi, manje sretni, kojima je san osobni suparnik u noćnoj borbi i često tu bitku izgube.

Nedostatak sna može uzrokovati niz zdravstvenih problema kao što su promjena razine hormona, problemi s regulacijom apetita, pojačani stres i bolesti kardiovaskularnog sustava.

Prije spavanja izbjegavajte ovu hranu!

Ipak postoji rješenje za one koji imaju problema s nespavanjem i lakim snom. Tehnika u kojoj zamišljate slijed svojih misli koje lagano odlaze u daljinu može vas itekako uspavati. Zažmirite i zamislite da gledate neki film ili da čitate knjigu. Zanemarite žanr filma ili sadržaj knjige i samo se fokusirajte na zamišljanje tih radnji. Sada zamislite da se ta knjiga ili filmsko platno polako smanjuju, odlaze u daljinu i na kraju nestaju. Pokušajte biti toliko kreativni i zaista zamislite kako objekt nestaje. Nakon toga, nekoliko trenutaka radite vježbe disanja. Usredotočite se na zrak koji ulazi kroz nos u pluća, a potom izdišite polako na usta. Ukoliko vam misli počnu lutati, vratite ih i fokusirajte se opet na disanje.

Ova tehnika pomogla je mnogima, a možda večeras pomogne upravo vama.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti