Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Koliko nam bjelančevina treba za doručak i kako do njih

Koliko nam bjelančevina treba za doručak i kako do njih

Koliko nam bjelančevina treba za doručak i kako do njih
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 30.09.2013.
  • Broj pregleda: 52
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Najpopularnijim namirnicama za doručak nedostaje ključan element - bjelančevine. No, koliko nam je zaista potrebno bjelančevina, i koji su najbolji načini da ih uklopimo u svoju prehranu?

"Bjelančevine nam pomažu u održavanju tonusa mišića", objašnjava Melinda Johnson, i ističe "kako starimo, tako nam se smanjuje i tonus mišića i tu leži problem koji se tiče naše tjelesne težine. Jedan je od najvažnijih uzroka debljanja gubitak mišićne mase koju zamjenjuje salo."

K tome, mišići su ključni za kvalitetu života - zbog toga toliko starijih ljudi ima problema s ravnotežom što može dovesti do padova opasnih po život.

Koliko bjelančevina i kako do njih

Većina ljudi treba 20 do 30 grama bjelančevina u svakom obroku, što može predstavljati izazov kad je riječ o prvom obroku u danu.

Dan 1: Dvije kriške kruha od cjelovitih žitarica namažite s po jednom žličicom maslaca od kikirikija i po njima poslažite ploške banane. Ukupno: 22 grama bjelančevina.

Dan 2: Pripremite frape od pola šalice jagoda, 170 grama grčkog jogurta, 20 grama sirove zobene kaše, malo meda i jednog decilitra obranog ili sojinog mlijeka. Ukupno: 21 gram bjelančevina.

Dan 3:  Pripremite mediteranski sendvič od lepinje od cjelovitih žitarica, 4 žlice humusa, kriški rajčice, 30 grama kozjeg sira i 20 grama nasjeckanih badema. Popijte kavu s obranim mlijekom. Ukupno: 22 grama bjelančevina.

Dan 4: Prepolovite dinju i napunite je s 10 dekagrama svježeg sira. Ukupno: 25 grama bjelančevina.

Dan 5: Pripremite svoj vlastiti burrito od kukuruzne tortilje koju ćete nadjenuti s dva umućena jaja, lukom, 50 grama crnog graha i meksičkom salsom. Ukupno: 25 grama bjelančevina.

Dan 6: Skuhajte kašu od 60 grama suhe zobene kaše, tri decilitra obranog mlijeka, 30 grama nasjeckanih oraha i jedne nasjeckane jabuke. Posipajte cimetom i pokapajte medom. Ukupno: 24 grama bjelančevina.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti