Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kvaliteta sna je važnija od količine

Kvaliteta sna je važnija od količine

Kvaliteta sna je važnija od količine
  • Objavljeno: Subota, 20.12.2014.
  • Broj pregleda: 204
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

San je nešto bez čega tijelo ne može. Većina ga shvaća zdravo za gotovo, a da nisu ni svjesni koliko manjak sna narušava fizičko i psihičko zdravlje. Znanstvenici ističu da količina sna nije toliko važna, koliko sama kvaliteta.

Naime, uzalud će vam biti ako spavate 8 sati dnevno, ako tih 8 sati nećete spavati kvalitetno. San loše kvalitete može povećati rizik od nastanka srčanih bolesti pa čak i nekih vrsta raka.

Postoje neki suplementi koje možete uzimati ako imate kronične poteškoće sa spavanjem. No, prije nego što ih počnete uzimati, svakako se posavjetujte s liječnikom.

Magnezij

Preporučena dnevna doza magnezija je 600 do 800 miligrama. Magnezij je potreban za proizvodnju energije unutar stanice, a manjak magnezija u tijelu može narušiti kvalitetu vašeg sna.

Kalij

Preporučena dnevna doza kalija je oko 400 miligrama. Kalij je zaslužan za adekvatan rad srca i ublažavanje grčeva u mišićima, što će vam pomoći kod poboljšanja kvalitete sna.

L-triptofan

Preporučena dnevna doza L-triptofana je oko 500 miligrama. Koristi se za ublažavanje nesanice, kao i anksioznosti i depresije.

Melatonin

Preporučena dnevna doza melatonina je 2 do 3 miligrama. On direktno utječe na tjelesnu potrebu za spavanjem. No, nemojte ga uzimati više od 2 puta tjedno.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti