Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Lijekovi za dijabetes uzrokuju frakturu kostiju?

Lijekovi za dijabetes uzrokuju frakturu kostiju?

Lijekovi za dijabetes uzrokuju frakturu kostiju?
  • Objavljeno: Subota, 13.02.2010.
  • Broj pregleda: 1.311
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Žene s dijabetesom tipa 2, koje konzumiraju propisane lijekove kako bi se proizvodio inzulin, imaju veću šansu za frakturu kostiju.

Znanstvenici ističu kako žene općenito imaju veći rizik za frakturu kostiju u starijoj dobi, ali isto tako naglašavaju da je taj rizik još veći kada se konzumiraju lijekovi za dijabetes tipa 2. Lijekovi koji u sebi sadrže tiazolidinedion povećavaju rizik frakture kostiju. Nakon konzumiranja lijekova najmanje godinu dana, žene su imale 50% veći rizik frakture kostiju od onih koje nisu pile lijekove koje sadrže tiazolidinedion

Daljnje istraživanje je potrebno kako bi se ustanovilo koji sve lijekovi utječu na povećani rizik frakture kostiju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Dijabetes i prehrana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti