Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Muškarci unose više šećera?

Muškarci unose više šećera?

Muškarci unose više šećera?
  • Objavljeno: Subota, 04.05.2013.
  • Broj pregleda: 320
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Američki znanstvenici su proveli istraživanje u kojemu su otkrili da mlađi muškarci unose više šećera, i to putem hrane i pića.

Iako su prethodna istraživanja pokazala da su sokovi najveći izvor šećera, ovo istraživanje pokazuje da brojne namirnice sadrže jednaku količinu šećera kao i sokovi.

U istraživanju su sudjelovali muškarci i žene u dobi od 20 do 59 godine. Znanstvenici su mjerili njihov ukupan unos kalorija i unos šećera.

Stručnjaci preporučuju da svega 5 do 15% od ukupnog unosa kalorija treba dolaziti od šećera i masti, a rezultati ovog istraživanja su pokazali da kod mladih muškaraca šećeri čine čak 1/3 ukupnog, odnosno dnevnog unosa kalorija.

Naime, kod muškaraca je dnevni unos kalorija iz šećera bio veći nego kod žena - 335 kalorija kod muškaraca, u odnosu na 239 kalorije kod žena.

Rezultati su također pokazali da osobe starije od 45 godina značajno više paze na unos kalorija općenito, a pogotovo na unos kalorija iz šećera i masti, prenosi EverydayHealth.

"Ovo istraživanje nam pokazuje da su mladi neodgovorniji, što nas nije naročito iznenadilo", izjavila je voditeljica istraživanja dr. Bethene Ervin te je dodala kako s "druge strane, iznenadilo nas je da su mladi muškarci najveći potrošači šećera."

Rezultati ovog istraživanja se odnose na Amerikance, ali vjerujemo da se rezultati ne bi značajno razlikovali da je istraživanje provedeno na našim područjima.

Unos šećera treba svesti na minimum jer on povećava rizik od nastanka raznih bolesti. Stručnjaci ističu da mnoge namirnice, ne samo slatkiši, sadrže šećer:

 

  • Konzervirano povrće i voće
  • Žitarice za doručak
  • Jogurt
  • Maslac od kikirikija
  • Preljevi za salate
  • Umaci od rajčice

 

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti