Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolja oprema za kućnu teretanu

Najbolja oprema za kućnu teretanu

Najbolja oprema za kućnu teretanu
  • Objavljeno: Nedjelja, 15.01.2017.
  • Broj pregleda: 356
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježba je izuzetno korisno za cijelo tijelo, pomaže u sagorijevanju kalorija, štiti od raznih bolesti i pozitivno djeluje na raspoloženje. U nedostatku vremena za odlazak u teretanu, donosimo popis najboljih sprava i pomagala za teretanu koju možete napraviti u kutu sobe.

Uže za preskakanje

Preskakanje užeta je jedan od najjeftinijih alata za vježbanje u kući ili na otvorenom. Preskakanjem trošite puno kalorija i sprječavate nakupljanje masnoće u tijelu. Ovaj način vježbanja jača trbušne i leđne mišiće i mišiće nogu. U samo 15 minuta možete sagorjeti i do 200 kalorija, što je jednako satu hodanja ili pola sata trčanja.

Provjerite zašto je preskakanje užeta najbolja vježba!

Girje i utezi

Girje su okrugli utezi s jednom ručkom i služe za jačanje leđa, ruku, nogu i trbušnih mišića. Utezi mogu biti različitih oblika, veličina i težine, i također jačaju cijelo tijelo.

Sprava za veslanje

Veslanje povećava kondiciju i procjenjuje se da djeluje na 84% mišića u tijelu. Veslanje se preporuča i starijim osobama, a troši i do 1000 kalorija po satu.

Sobni bicikl

Možete kupiti sklopivi sobni bicikl. Aktivira cijelo tijelo, održava kondiciju, stimulira srce, jača trbuh, leđa i stražnjicu.

Eliptični trenažer ili orbitrek

Ove sprave su idealne za aerobne treninge i ne opterećuju zglobove. Ovim načinom vježbanja jačate trbuh, leđa, stražnjicu i srce.

Traka za trčanje

Traka za trčanje može također poslužiti i za hodanje. Iako joj cijena nije niska, jeftinija je nego plaćanje mjesečne članarine u teretani. Traka za trčanje prati brzinu i vrijeme, otkucaje srca i potrošnju kalorija. Vježbajući na traci možete zategnuti mišiće cijelog tijela i potaknuti cirkulaciju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti