Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Otkrijte zašto osjećate grčeve u mišićima tijekom plivanja!

Otkrijte zašto osjećate grčeve u mišićima tijekom plivanja!

Otkrijte zašto osjećate grčeve u mišićima tijekom plivanja!
  • Objavljeno: Četvrtak, 11.08.2016.
  • Broj pregleda: 239
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Intenzivni grč u mišiću može stvoriti probleme s funkcioniranjem koljena čak i kod sportaša. Kada dobijete grč u mišiću, dolazi do stvaranja nekontroliranih kontrakcija mišića.

Do grčeva u mišićima dolazi tijekom naglog istezanja stopala. Do tih problema češće dolazi tijekom plivanja, za razliku od ostalih sportova, jer je stopalo gotovo cijelo vrijeme pod naporom.

Saznajte zašto osjećate grčeve u mišićima dok spavate!

Postoje 3 osnovna razloga zbog kojih dolazi do grča u mišićima, to su:

  • Preniska razina elektrolita
  • Intenzivni napor
  • Neka medicinska stanja

Kako izbjeći grčeve u mišićima?

Doživjeti grč u mišiću tijekom plivanja može predstavljati veliki izazov. Najvažnije od svega je da čim osjetite grčenje mišića, odmah prestanete izvoditi radnju koju radite. U ovom slučaju, trebate prestati plivati, što nije moguće.

Saznajte kako ublažiti bolove u mišićima nakon vježbanja!

Plivanje je jedan od rijetkih sportova koji ne dozvoljavaju da prekinete radnju, bez obzire na grč u mišiću. Stoga, napravite sljedeće:

  • Održavajte se na površini vode, istežite i masirajte mišić čim osjetite grč.
  • Što prije izađite iz vode.
  • Ako grč ne prođe unutar 5 minuta, nastavite masirati mišić.
  • Nemojte nastaviti s plivanjem dok god osjećaj nelagode ne nestane.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti