Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovaj smoothie pijte nakon treninga!

Ovaj smoothie pijte nakon treninga!

Ovaj smoothie pijte nakon treninga!
  • Objavljeno: Petak, 25.03.2016.
  • Broj pregleda: 6.404
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ono što jedete nakon treninga značajno utječe na rezultate vježbanja. Smoothie je odličan izbor jer je lagan za pripremu, a dodavanjem pravih sastojaka u smoothie ćete do željenih rezultata doći puno prije.

Nakon treninga je potrebno unijeti odgovarajuću količinu proteina i ugljikohidrata. Za što bolji oporavak mišića omjer proteina i ugljikohidrata treba biti 2:1 ili 3:1. Nakon treninga trebate objedovati što prije, unutar 30 do 45 minuta.

Obrok bi trebao sadržavati i antioksidante kao što su vitamin C i E koji potiču regeneraciju tkiva. Također, trebate unijeti i malo kalija kako bi uravnotežili razinu elektrolita.

Pronađite recept za smoothie koji oporavlja mišiće!

U sastavu ovog smoothieja pronalazimo sljedeće namirnice:

  • banane – odličan su izvor lako probavljivih ugljikohidrata i kalija,
  • kivi – odličan je izvor vitamina C,
  • proteine sirutke – visokokvalitetni su, lako probavljivi i sadrže važne aminokiseline,
  • špinat – odličan je izvor antioksidanata, vitamina C i E,
  • kokosova vodica – hidratizira tijelo i uravnotežuje razinu elektrolita i
  • bademovo mlijeko – odličan je izvor vitamina E.

Saznajte kako vaš smoothie može postati ukusan izvor proteina!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti