Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovi sastojci će smoothie učiniti zdravijim i ukusnijim!

Ovi sastojci će smoothie učiniti zdravijim i ukusnijim!

Ovi sastojci će smoothie učiniti zdravijim i ukusnijim!
  • Objavljeno: Petak, 29.04.2016.
  • Broj pregleda: 1.023
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za pripremu smoothieja možete koristiti različite sastojke. Važno je da su to svježe i cjelovite namirnice koje ne sadrže štetne kemijske spojeve i aditive. Odaberite namirnice s odličnim nutritivnim svojstvima, a mi vam donosimo neke od najboljih.

Sjemenke

Postoje različite vrste sjemenki. One su odličan izbor za smoothie jer sadrže visok udio esencijalnih masnih kiselina, vlakana i proteina. Najbolje sjemenke su:

  • chia sjemenke,
  • lanene sjemenke i
  • sjemenke konoplje.

Orašasti plodovi

U smoothie trebate dodati zdrave masti, vlakna i proteine kako biste svakoj tjelesnoj stanici omogućili nesmetan rad. Sve te spojeve možete pronaći u sljedećim orašastim plodovima:

  • indijski oraščić,
  • bademi i
  • makadamija.

Maslac od orašastih plodova

Osim što će smoothie obogatiti vrijednim nutritivnim spojevima, dat će mu kremastu strukturu i blagi orašasti okus. Najbolji izbor su:

  • maslac od badema,
  • maslac od indijskih oraščića i
  • maslac od kikirikija.

Isprobajte napitke koji ispiru masti iz tijela i potiču rad jetre!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Najzdravije namirnice za prosinac

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti