Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Pića koja vaš trening čine djelotvornijim

Pića koja vaš trening čine djelotvornijim

Pića koja vaš trening čine djelotvornijim
  • Objavljeno: Subota, 13.06.2015.
  • Broj pregleda: 1.033
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sportski napitci vam neće pomoći da trčite brže. Oni će jednostavno nadomjestiti nutritivne spojeve koje ste izgubili tijekom vježbanja. No, postoje napitci koji vaš trening uistinu mogu učiniti djelotvornijim. Osim što trebate unositi adekvatnu količinu vode, svakako uvedite ove napitke u svakodnevnu prehranu kako bi vaši treninzi bili što djelotvorniji.

Sok od trešnje

Svaki dan popijte 2.5 šalice soka od trešnje u razdoblju od tjedan dana ako se pripremate za maraton ili polumaraton. Ovaj sok će vam pomoći u povećanju izdržljivosti. Istraživanja su pokazala da sportaši koji piju sok od trešnje imaju bolju izdržljivost i osjećaju manje bolova nakon treninga. Fitokemikalije iz soka od trešnje ublažavaju upalu u tijelu, što znači da će se tijelo prije oporaviti i biti spremno za idući trening.

Obrano mlijeko

Popijte 2 do 4 šalice obranog mlijeka odmah nakon treninga snage. Proteini će ubrzati oporavak mišića, a kalcij i vitamin D će pomoći u jačanju kostiju i pospješiti potrošnju masti.

Zeleni čaj

Popijte 3 do 4 šalice zelenog čaja dnevno tokom dana i obavezno prije treninga. Kofein iz zelenog čaja će vam pomoći da dulje vježbate. Također, potrošit ćete više masnog tkiva, zahvaljujući katehinima koji pospješuju potrošnju masti, naročito tijekom aerobne tjelovježbe.

Limunada s đumbirom

Dodajte ½ žličice naribanog đumbira u 230ml limunade. Najbolje bi bilo da ovaj napitak pijete svaki dan. Đumbir ima odlično protuupalno djelovanje i može ublažiti bolove u mišićima nakon treninga za čak 25%.

Kava

Kavu pijte svaki dan, naročito prije treninga. Dnevno popijte 3 do 4 šalice kave. Kofein će pospješiti izdržljivost i ukloniti umor. To će vam pomoći da dulje vježbate i postignete bolju kondiciju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti