Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Predavanja za trudnice i mame

Predavanja za trudnice i mame

Predavanja za trudnice i mame
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 19.10.2015.
  • Broj pregleda: 15
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

U Studiju Thalia osim što redovito održavamo besplatne treninge za trudnice u sklopu projekta “Sretna mama=zdrava beba” održat ćemo i nekoliko predavanja i radionica.

Za početak ćemo započeti s dvije psihologice i veoma zanimljivim temama, a to su:

„U susret prvim emocijama“, dr. sc. Irma Brković

Predavanjem će biti obuhvaćene sljedeće teme: razvoj privrženosti roditelja i djece, faze razvoja privrženosti, roditeljski postupci povezani s razvojem kvalitetne privrženosti. Rane emocije, iskazivanje i prepoznavanje emocija. Rani indikatori temperamenta, razlike u temperamentu među bebama, skladnost djetetova temperamenta i roditeljskih postupaka.

„Glazba, ti i ja“, dr. sc. Ana Butković

Predavanje o utjecaju glazbe na nerođeno dijete, majku tokom trudnoće i o važnosti glazbe za interakciju majke i djeteta od najmanje dobi.

Predavanja će biti u petak 23.10.2015. u 17:30 h u Studiju Thalia u Klanječkoj 37a. Namjenjena su svim trudnicama, mamama, onima koji planiraju postati roditelji te također svima onima koji smatraju ove teme zanimljivima.

Dr. sc. Irma Brković je na Faculty of Behavioral and Social Sciences, Leiden University (Nizozemska) magistrirala zdravstvenu psihologiju. Doktorirala je razvojnu psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 2004. godine zaposlena Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta, a 2012. je izabrana u znanstveno zvanje znanstvenog suradnika. Kao istraživačica je sudjelovala u znanstvenim projektima Determinante roditeljskog ponašanja, Ličnost roditelja i roditeljstvo tijekom tranzicije djeteta u adolescenciju, Manifestations of dyslexia: Cross-linguistic studies of the development of reading and writing, Od rane komunikacije do pismenosti u djece s poremećajem iz autističnog spektra: uloga izvršnih funkcija, te Pisanje teksta – trening uz pomoć kompjutora djece s disleksijom u Švedskoj i Hrvatskoj. Objavila je niz stručnih i znanstvenih radova u području psihologije roditeljstva, razvoja u adolescenciji te indikatorima tjelesnog razvoja u novorođenčadi. U dugogodišnjoj suradnji sa Službom prevencije Policijske uprave zagrebačke vodi evaluaciju preventivnih programa za učenike zagrebačkih srednjih škola.

Dr.sc. Ana Butković diplomirala je flautu na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu 1999. godine, a zatim 2001. diplomirala, 2005. magistrirala, a 2009. godine doktorirala psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 2012. godine zaposlena je kao docentica na Filozofskom fakultetu i na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. Kao istraživačica je sudjelovala u znanstvenim projektima Informacijska analiza perceptivnih i osjetnih kanala, Genetski i okolinski doprinos razvoju ličnosti, te Genetski i okolinski doprinos razvoju ličnosti i zadovoljstva životom. Vodila je 20. Ljetnu psihologijsku školu čija je tema bila Ličnost i glazbene preferencije, a osmislila je i novi izborni kolegij Psihologija glazbe. Sudjelovala je aktivno na većem broju međunarodnih i domaćih znanstvenih skupova te objavila niz znanstvenih radova. Predavanja o temama iz psihologije držala je u okviru stručnih usavršavanja profesorima glazbeno-teorijskih predmeta i voditeljima glazbenih vrtića u glazbenim školama, profesorima teorijskih predmeta u osnovnim i srednjim glazbenim školama, te profesorima likovne kulture i likovne umjetnosti.

Predavanja su besplatna te je moguće povesti i muževe, rodbinu, prijatelje…

Molimo vas samo da nam na mail info@studiothalia.com potvrdite svoj dolazak s navedenim imenima svih osoba koje bi došle na predavanja.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti