Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Pretilost i kretanje

Pretilost i kretanje

Pretilost i kretanje
  • Objavljeno: Petak, 17.10.2008.
  • Broj pregleda: 444
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

malo vježbe može napraviti puno kod jako pretilih osoba.

Što se tiče vježbe i fizičke aktivnosti, ljudi koji su jako pretili se često osjećaju poraženima i misle si ? čemu uopće trud. Ali nova studija pokazuje da bi trebali uložiti trud, opisano je u novoj studiji.

Čak i sasvim malo vježbe, čak i 1 sat tjedno, može povećati njihovu kvalitetu života i sposobnost da izvrše svakodnevne zadatke kao odijevanje, vezivanje cipela i jednostavno kretanje, opisano je u studiji.

?Ova studija govori o važnosti toga da ljudi koji su debeli, čak i jako debeli, obraćaju pažnju na činjenicu da će s povećanjem svoje fizičke aktivnosti, čak i u malom opsegu, učiniti svakodnevni život od dana do dana sve boljim.?, izjavio je za Reuters Health dr. Martin Binks.

Bink je istraživački voditelj s Duke Diet and Fitness Center, progama za mršavljenje na Duke University Medical Center. On i njegovi kolege su proučili povezanost između trenutne razine aktivnosti i kvalitete životu u otprilike 1,200 jako pretilih žena i muškaraca koji su ušli u Duke program mršavljenja. U prosjeku, ove osobe su imale oko 45 kilogrma viška.

U procjeni koja je prethodila programu, zapisano je da su pacijenti koji su izvjestili da se bave fizičkom aktivnošću samo 60 minuta tjedno, u prosjeku, su imali ukupno bolju kvalitetu života i lakše su izvršavali svakodnevne zadaće.

?Ovi ljudi se nisu bavili s visokim razinama fizičke aktivnosti, ali su se ipak osjećali bolje.?, izjavio je Bink. ?Ovo podupire ono o čemu smo podučavali godinama ? ni jedna količina vježbanja nije premala da bi imala učinak. I dobrobit ne ovisi o tome kolika je vaša težina.?

?Dobrobiti vježbanja,? dodao je, ?nisu ograničene samo na izgled i mišićni tonus. Vježba ima učinak u smislu da se ljudi bolje osjećaju, bolje misle o sebi i bolje funkcioniraju.

Binks je prezentirao svoje istraživanje na godišnjem znanstvenom sastanku Društva za debljinu (Obesity Society) 2008. u Phoenix-u, Arizona.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti