Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Spavanje i vrućine

Spavanje i vrućine

Spavanje i vrućine
  • Objavljeno: Četvrtak, 18.07.2013.
  • Broj pregleda: 11
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovih nekoliko sati više dnevnog svjetla tijekom ljeta može uzrokovati probleme sa spavanjem, a svemu tome svakako ne doprinosi vrućina.

Najmanje jedan sat prije spavanja započnite s opuštanjem i stišavanjem svih zvukova.

Nemojte vježbati niti raditi bilo kakvu intenzivniju aktivnost. Zamračite sobu i stvorite ugodan ugođaj, prilagodite temperaturu, posteljinu i odjeću u kojoj spavate.

Probajte svake noći u krevet otići u isto vrijeme. Nekoliko sati prije spavanja nemojte piti niti jesti kako ne biste često odlazili na zahod.

Napravite listu stvari koje vas brinu i obveza koje vas čekaju. Na taj način ćete umiriti misli, smanjiti anksioznost i organizirati se.

Razmislite dobro hoćete li ljubimcu dopustiti da spava s vama, oni se također premještaju, proizvode različite zvukove jer je i njima vruće, čak i više nego vama.

Osobe koje uzimaju lijekove prije spavanja trebaju razmisliti o tome da ih počnu uzimati ujutro. Ako mislite da lijekovi ometaju san, posavjetujte se s liječnikom o promjeni termina uzimanja lijekova.

Vježbajte um i tijelo tako da spavaću sobu poveže s opuštanjem i spavanjem, a ne s vježbanjem, igranjem igrica ili gledanjem televizora.

Ako vi i vaš partner imate drugačije navike spavanja ili vas ometaju njegove navike, porazgovarajte i o tome kako biste zajedno pronašli rješenje.

Ako vaši problemi sa spavanjem i dalje traju, potražite pomoć liječnika. Moguće je da patite od apneje, stanja koje značajno narušava kvalitetu spavanja, ali i zdravlje.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti